Ajándék Ötletek Multimédia tartozékok Szereld Magad

"Gyors,pontos ,megbízható eladó .Mindenkinek ajánlom!!! " - vargabea30
Termék: Elektromos gitár készlet erősítővel, fekete


Vásárlási és szállítási információk

inShop - Egyszerű, kényelmes, gyors és biztonságos vásárlás!

Itt találod a megrendeléssel kapcsolatos legfontosabb információkat. Megrendelés előtt érdemes áttekinteni az Általános Szerződési Feltételeket is.

Kattints a fülre és máris olvashatod a részleteket!

Csomagküldés

Az inShop webáruházként üzemel, a megrendelések személyesen nem vehetők át. A megrendelések átvételéhez a szállítási módok közül választhatsz.

Házhozszállítás a trans-o-flex futárszolgálattal Magyarország területén

Díj: 990 Ft / megrendelés*. 30 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes!**

*A csomag max. súlya: 31 kg, max. mérete: 120x60x60 cm. A súly- vagy mérethatárt meghaladó csomag esetén a szállítási díj felett fizetendő még: +600 Ft.

**A megadott súly- és mérethatáron belül, 1 csomag esetén.

A széleskörű termékkínálat és a változatos csomagméretek miatt a megadott súly- és mérethatár-túllépést utólag tudjuk jelezni. A kiszállítás előtt minden esetben értesítjük a megrendelőt a várható többletköltségről. Köszönjük!

  • Szolgáltatás: Kiszállítás a megadott címre. Kiszállítás megkísérlése maximum 2 alkalommal. A kiszállítás reggelén a futárszolgálat SMS értesítőt küld a csomagot szállító futár elérhetőségével.
  • Szállítási idő: A termékoldalon jelölve.
  • Fizetési lehetőségek: Készpénz
  • Értesítők: E-mail (kiszállítás előtti napon), SMS (kiszállítás reggelén)

Pick Pack Pont Magyarország

Díj: 590 Ft / megrendelés*. 30 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes!**

*A csomag max. súlya: 20 kg, max. mérete: 50x50x50 cm. A súlyt vagy méretet meghaladó csomag esetében futárszolgálat választható.

**A megadott súly- és mérethatáron belül, 1 csomag esetén.

A széleskörű termékkínálat és a változatos csomagméretek miatt a megadott súly- és mérethatár-túllépést utólag tudjuk jelezni. A kiszállítás előtt minden esetben értesítjük a megrendelőt. Köszönjük!

  • Szolgáltatás: Kiszállítás a megrendelés során kiválasztott Pick Pack Pontra. Hétvégi nyitva tartás. A Pick Pack Pontokon a csomag a beérkezéstől számított maximum 5 napig vehető át!
  • Szállítási idő: A termékoldalon jelölve.
  • Fizetési lehetőségek: Készpénz, bankkártya (Pick Pack Ponttól függő)
  • Értesítők: SMS (a Pick Pack Pontra érkezés napján)
  • További információ: Pick Pack Pont

Foxpost csomagautomaták

Díj: 590 Ft / megrendelés*. 30 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes!**

*A csomag max. súlya: 25 kg, max. mérete: 60 x 36 x 62 cm. A súlyt vagy méretet meghaladó csomag esetében futárszolgálat választható.

**A megadott súly- és mérethatáron belül, 1 csomag esetén.

A széleskörű termékkínálat és a változatos csomagméretek miatt a megadott súly- és mérethatár-túllépést utólag tudjuk jelezni. A kiszállítás előtt minden esetben értesítjük a megrendelőt. Köszönjük!

  • Szolgáltatás: Az automaták szerte az országban, könnyen megközelíthető, forgalmas helyeken (bevásárlóközpontokban, hipermarketekben) találhatók.
  • Szállítási idő: A termékoldalon jelölve.
  • Fizetési lehetőségek: Online bankkártyás fizetés, előre utalás, paypal
  • Értesítők: SMS a nyitókóddal (a Foxpost csomagautomatára érkezés napján)

Így rendelj Foxpost automatára csomagot az inShopon!

1. Válaszd a kosárnál a Foxpost szállítási módot.
2. Találd meg a hozzád legközelebbi Foxpost automatát, a csomagot oda szállítjuk.
3. Amint a csomag átvehető, a Foxpost SMS-ben értesít. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert kóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját.
4. A csomagautomatánál válaszd a CSOMAGÁTVÉTEL menüpontot majd írd be a nyitókódot. A megfelelő ajtó kinyílik és már viheted is a csomagot. A csomag átvételére 3 nap áll rendelkezésre.

inShop csomagpont

Díj: Ingyenes!

  • Szolgáltatás: Felhívjuk a kedves vásárlók figyelmét, hogy az inShop csomagpont nem boltként üzemel! A megrendelések a csomagpontra érkezés után vehetők át, melyről SMS és e-mail értesítőt küldünk.
  • Cím: 1141 Budapest, Komócsy u. 5. Fsz. 27. Kapucsengő: 24 Fő épület (jobbra), második iroda balra.
  • Csomagátvétel: H-P 11.00-16.00
  • Szállítási idő: A termékoldalon jelölve.
  • Fizetési lehetőségek: Online bankkártyás fizetés, előre utalás, paypal. A csomagponton készpénzes fizetésre nincs lehetőség.
  • Értesítők: E-mail, SMS (a megrendelés átvehető státuszáról)

A megrendelés során választhatsz a fizetési lehetőségek közül.

Utánvét (készpénz)

Utánvéttel, tehát készpénzzel fizethetsz a a házhozszállító futárnál és a Pick Pack Pontokon.

Online bankkártyás fizetés

Az inShop a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. Az inShop a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról az inShop nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően az inShop oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az internet böngésző programnak támogatnia kell az SSL titkosítást. Kényelmes, mert a csomag átvételekor nem kell készpénzzel bajlódni.

A vásárolt termék ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a kártyaszámládon. Kérjük, olvasd el részletes tájékoztatónkat! További információ: Online bankkártyás fizetés

Előre utalás

A megrendelés visszaigazolása után a rendszerünk automatikusan elküldi az utaláshoz szükséges adatokat. Amint beérkezett hozzánk az utalt összeg és a megrendelt termék, azonnal küldjük a csomagot. Kényelmes, mert a csomag átvételekor nem kell készpénzzel bajlódni.

PayPal online fizetés

Online fizetés a PayPal rendszerén keresztül. Kényelmes, mert a csomag átvételekor nem kell készpénzzel bajlódni.

Az inShopon vásárolhatsz regisztrációval vagy regisztráció nélkül is.

A regisztráció előnyei:

  • Gyűjtheted a levásárolható inPontokat.
  • Használhatod a kívánságlista funkciót, mellyel megoszthatsz egy terméket, vagy nyomon követheted a termék árának és státuszának változását.
  • Értékelheted a termékeket.
  • Újabb megrendelés során nem kell újra megadni a szállítási adatokat.
  • Regisztrálhatsz a Facebook vagy a Google felhasználóneveddel és jelszavaddal is.

Regisztráció google (gmail) felhasználónévvel és jelszóval

  • Kattints a google ikonra (jobb felső sarok).
  • Kattints az "Engedélyezés" gombra.
  • A regisztrálás folyamata ezzel véget ért, a továbbiakban folytathatod a vásárlást, vagy újat indíthatsz.
  • A google felhasználónévvel és jelszóval regisztráló felhasználók adatait nem használjuk fel, ajánlatokat nem küldünk a számukra.

Regisztráció Facebook felhasználónévvel és jelszóval

  • Kattints a Facebook ikonra (webáruház fejlécében).
  • Kattints a "Tovább az alkalmazáshoz gombra".
  • Ezzel a regisztrálás folyamata véget ért, a továbbiakban folytathatod a vásárlást vagy újat indíthatsz.
  • A Facebook felhasználónévvel és jelszóval regisztráló felhasználók adatait nem használjuk fel, ajánlatokat nem küldünk a számukra.

Regisztráció saját felhasználónévvel és jelszóval

  • Kattints a "Regisztráció" gombra (webáruház fejlécében).
  • Írd be az e-mail címed és a választott jelszavad (kétszer).
  • Nyomd meg az "Regisztrálok" gombot.
  • Ezzel a regisztrálás folyamata véget ért, a továbbiakban folytathatod a vásárlást, vagy újat indíthatsz.
  • A jelszót a továbbiakban titkosítva tároljuk.

Vásárlás regisztráció nélkül

  • A kiválasztott terméket helyezd a termékoldalon található virtuális kosárba.
  • Kattints a jobb felső sarokban található "KOSÁR" gombra.
  • Töltsd ki a szállításhoz szükséges adatokat: név, szállítási és számlázási cím, e-mail cím, telefonszám. Válassz a szállítási és a fizetési lehetőségek közül.
  • Nyomd meg a "Megrendelés elküldése" gombot. Ezzel a megrendelés folyamata véget ért, hamarosan megkapod a Megrendelés automatikus visszaigazolását.

Regisztrált vásárlóink a megrendeléseikkel levásárolható inPontokat gyűjthetnek.

Az inPont gyűjtés a következő előnyökkel jár:

  • Az inPontok korlátozás nélkül beválthatók. Bármilyen termékre. Még az akciósokra is.
  • Nincs időkorlát.
  • Amennyiben nem tudjuk teljesíteni a megrendelésed valamilyen logisztikai probléma miatt, akkor is jóváírjuk számodra az inPontokat.
  • Az inPontokkal a szükséges termékek mellett gyűjthetsz arra a termékre, amit nagyon szeretnél.

inShop Törzsvásárlói program – Szabályzat
Érvényes: 2013. szeptember 1-től

Az inShop elégedett és regisztrált vásárlója vagy? Máris inShopper lettél. Köszönjük a bizalmat, melyet bármilyen termékre levásárolható inPontokkal hálálunk meg. A törzsvásárlói programunk működése nagyon egyszerű: vásárlásaid után inPontokat írunk jóvá virtuális pontszámládon, melyet az inShop webáruházba belépve, a profil oldaladon követhetsz nyomon. Az inPontokat a következő vásárlásnál beválthatod. Lássuk részletesen a számítást, a feltételeket és a felhasználás módját.

Az inShop törzsvásárlói programot az inShop webáruházat üzemeltető inShop.hu webáruház Kft. szervezi. Cím: 1141 Budapest, Komócsy u. 5. Fsz. 27.

A törzsvásárlói programban azok a felhasználók vehetnek részt, akik regisztráltak és legalább egyszer már vásároltak az inShop webáruházban. A törzsvásárlói programban való részvétel semmilyen hátránnyal nem jár, a programból bármikor ki lehet lépni. Amennyiben nem szeretnél inPontokat kapni a vásárlásaid után, jelezd nekünk az info@inshop.hu e-mail címen.

Az inPontok megszerzéséhez regisztrálni kell az inShop webáruházba. Az inPontok a megrendelés leadását követően írjuk jóvá a regisztrált vásárló virtuális pontszámláján. Az inPontok csak a teljesült megrendelések után használhatóak fel, tehát a vásárlástól való elállás vagy az át nem vett megrendelések után nem járnak inPontok.

De van egy jó hírünk, ha az inShop webáruház részéről nem teljesíthető a megrendelés, az inPontokat akkor is jóváírjuk, tehát a következő megrendelésnél levásárolható.

Az inPontok gyűjtésének és felhasználásának határideje nincs, a vásárló tetszése szerint válthatja be amikor és amire csak szeretné.

Mennyit ér egy inPont?

Egy inPont pontosan egy forintot ér. A termékek inPont értékét egy százalékos rendszer alapján számítjuk ki: Termék pontértéke = Termék ára * Pontérték (%) Minél nagyobb értékű egy termék, annál több inPontot írunk jóvá a profil oldaladon lévő virtuális inPont számládon. A termékek inPont értékei a termékoldalon megjelennek.

Termék ára (Ft) inPont érték (%) inPont érték (Ft)
500 - 1 000 0.2 1 - 2
1 001 - 5 000 0.3 3 - 15
5 001 - 10 000 0.4 20 - 40
10 001 - 30 000 0.5 50 - 100
20 001 - 50 000 0.6 120 - 300
50 001 - 70 000 0.7 350 - 490
70 001 - 80 000 0.8 560 - 640
80 001 - 100 000 0.9 720 - 900
100 001 - 1 1 010 -

Az adatok kezelése és védelme, felelősség
Az inShop törzsvásárlói programban résztvevők adatainak kezelésére és védelmére az inShop Adatvédelmi nyilatkozata vonatkozik.

A törzsvásárlói program határozatlan idejű, bármikor megszüntethető, melyről a törzsvásárlók értesítést kapnak. A törzsvásárlói program megszűnése után a már összegyűjtött inPontok továbbra is beválthatók.

IV. Szavatosság

IV/1. Kellékszavatosság

Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az Eladóval.

Vásárló közvetlenül az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az Eladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

IV/2. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – a Kellékszavatosság pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, azaz pénzbeli orvoslásra, árleszállításra és elállásra nincs mód, hiszen a gyártó és a fogyasztó között nem jött létre szerződéses jogviszony, hiányzik a szerződés. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Fogyasztónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

Fogyasztó a termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Eladó) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója is.

A gyártó, forgalmazó (Eladó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Eladó) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

V. Jótállás

A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, azonban az Eladó a törvény által biztosított egy év jótállási időn túl további 1 év jótállási (önkéntes jótállás) időt biztosít a rendelet mellékletében meghatározott termékekre vonatkozóan azokra a termékekre, melyeknél ez külön jelölve van a termékoldalon. A jótállás kezdő időpontja a termék Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Eladó a termékhez mellékelt jótállási jegyet akkor érvényesíti, amikor a Fogyasztó a terméket átveszi.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eladónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
  • ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az Eladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik.

Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szavatosság, jótállás érvényesítése

A Vásárló a megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét írásban (e-mailen) jelezheti:

  • Levelezési cím: inShop.hu webáruház Kft., 1141 Budapest, Komócsy u. 5. Fsz. 27.
  • E-mail: info@inshop.hu

III. Elállás joga

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a.) a terméknek,
b.) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
c.) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
d.) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) munkanapon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete értelmében a Fogyasztó 14 naptári nap alatt élhet elállási jogával, azonban az Eladó a 14 naptári nap helyett 14 munkanapot biztosít Fogyasztó részére, hogy elállási jogával élhessen, melynek értelmében a Fogyasztó 14 munkanapon belül jogosult indokolás nélkül a szerződéstől elállni.

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a következő elérhetőségek igénybevételével az Eladó részére.

  • inShop.hu webáruház Kft.
  • E-mail: info@inshop.hu
  • Levelezés cím: 1141 Budapest, Komócsy u. 5. Fsz. 27.

Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a következő linken keresztül elérhető elállásinyilatkozat – mintát is.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a 14 munkanapos határidő lejárta előtt (akár a 14. munkanapon) elküldi elállási nyilatkozatát az Eladó részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az Elállás pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Az Eladó emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 munkanapon belül (akár a 14. munkanapon) elküldi az Eladónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe Eladó a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladó Elállás pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 naptári napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

Elállás esetén a termék az Eladó levelezési címére küldendő vissza postai úton: inShop.hu webáruház Kft. 1141 Budapest, Komócsy u. 5. Fsz. 27.

A termékkel együtt a Fogyasztó beazonosíthatósága érdekében a megrendelőlap vagy a számla másolata is visszaküldendő.

A termék Eladó címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Eladónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Eladó visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Eladó a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Eladó, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő az Eladó elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.

Továbbá nem illeti meg a Fogyasztót az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. (pl. állateledel, fogkefe, kozmetikai termékek).

Az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

Kérdésed van a rendeléssel vagy a termékekkel kapcsolatban? Itt megtalálod a választ!

  • Készleten van a termék?
    A termékoldalon látod, ha igen. Ha nincs készleten, hanem külső raktáron van vagy további beszerzést igényel, akkor a szállítási idő jelenik meg.
  • Ha most megrendelem, akkor mehetek a termékért?
    Székhelyünk irodaként üzemel, a megrendelések személyesen nem vehetők át.
  • Ha 5-7 munkanap a szállítás, akkor pontosan mikor érkezik?
    Ha tudnánk, akkor kiírnánk. :) A hosszabb szállítási idejű termékek külföldről érkeznek, tehát számolni kell a külföldi kollégák munkatempójával, az útviszonyokkal, az időjárással és még számos olyan tényezővel amire nem is gondolnál.
  • Kapok tájékoztatást a futártól, hogy mikor jön?
    Reggel kapsz egy SMS-t a futár elérhetőségével. Nagyon sok címre szállítanak ki csomagot, ezért nagyon nehéz lenne megjósolnia, hogy mikor ér egy adott címre pontosan. Viszont ha szeretnél egyeztetni a futárral akkor felveheted vele a kapcsolatot.
  • Önök bolt?
    Cégünk nem boltként üzemel. Szolgáltatásunk: csomagküldés.
  • Meg szeretném rendelni a terméket, de nem látom az árát.
    Akkor ne rendeld meg, mert ez azt jelenti, hogy jelenleg nem kapható. Az ár a rendelhető termékeknél minden esetben megjelenik, hiszen ez az egyik legfontosabb tényező a vásárlási döntésben. :)
  • Mennyi a garancia?
    A termékoldalon megjelenik, hogy az adott termékre hány év garanciát (jótállást) vállalunk. A garancia ideje az átvételtől indul.
  • Be lehet jönni kipróbálni a terméket?
    A termékeket nem lehet kipróbálni, nem boltként üzemelünk. A jótállás és az elállás joga biztosítja számodra, hogy kizárólag a tökéletes termék tulajdonosa légy.
  • Mikor szállít a futár?
    Munkaidőben, reggeltől késő délutánig. Hétfőtől péntekig.

Mások éppen most nézték meg:

Web Markt Kft.A webáruház
tulajdonosa
és üzemeltetője az
inShop.hu webáruház Kft.


Kártyás fizetés szolgáltatója:
Kártyás fizetés szolgáltatója
Elfogadott kártyák:
Elfogadott kártyák

PayPal - online fizetés:
PayPal

Cégünk a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület tagjaCégünk
a Szövetség az Elektronikus
Kereskedelemért Közhasznú
Egyesület tagja.

Kiemelt aloldalaink

Szocializálódunk:

Megjelenünk:

Dizájn, kód és szerverek:
wr.hu

Futárszolgálatunk:

Csomagpontjaink:

Csomagautomatáink:

Az oldal 0.0385 másodperc alatt töltődött be. Elég gyors? :) > Biztonságos adatkapcsolat (HTTPS)