Gyakori kérdések és válaszok

utoljára 2019. augusztus 31-én frissítve

Futárszolgálat (GLS)

Díja: 1 100 Ft / megrendelés (utánvét nélkül)*. 30 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes!**

*A csomag max. súlya: 31 kg, max. mérete: 120x60x60 cm. A súly- vagy mérethatárt meghaladó csomag esetén a szállítási díj felett fizetendő még: + 600 Ft.
**A megadott súly- és mérethatáron belül, 1 csomag esetén.

Az utánvét kezelési díja: 270 Ft

Pick Pack Pont

Díj: 950 Ft / megrendelés (utánvét nélkül)*. 30 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes!**

*A csomag max. súlya: 20 kg, max. mérete: 50x50x50 cm. A súlyt vagy méretet meghaladó csomag esetében futárszolgálat választható.
**A megadott súly- és mérethatáron belül, 1 csomag esetén.
Az utánvét kezelési díja: 270 Ft

Foxpost automataDíj: 790 Ft / megrendelés (utánvét nélkül)*. 30 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes!**

*A csomag max. súlya: 25 kg, max. mérete: 60 x 36 x 62 cm. A súlyt vagy méretet meghaladó csomag esetében futárszolgálat választható.

**A megadott súly- és mérethatáron belül, 1 csomag esetén.
Az utánvét kezelési költsége: 270 Ft

A széleskörű termékkínálat és a változatos csomagméretek miatt a megadott súly- és mérethatár-túllépést utólag tudjuk jelezni. A kiszállítás előtt minden esetben értesítjük a megrendelőt. Köszönjük!

További részletes információhoz a szállítással kapcsolatban KATTINTS IDE!

Online ügyfélszolgálatot üzemeltetünk.

Elérhetőségeink

info@inshop.hu
Messenger - Jobb alsó sarokban lévő ikonra kattintva
Üzenetküldő forma - KAPCSOLAT menüpontból elérhető

A közvetlen ügyintézést kívánó telefonszámunkat a csomagcímkén találod majd.

Igen, irodánkban van lehetőség a személyes átvételre is.

A szállítási idő a személyes átvételre is vonatkozik.
SMS-ben és e-mailen értesítünk, amint a megrendelés átvehető.

Személyes átvétel - inShop csomagpont

1141 Budapest, Komócsy u. 5.
24-es kapucsengő

Átvétel értesítés után

Hétfőtől péntekig 11.00 - 16.00 között.

A szállítási időt a termék oldalán megtalálod.

A kiszállítás napjáról vagy a választott csomagpontra/csomagautomatába érkezésről minden esetben értesítünk.

Amennyiben bármilyen probléma merülne fel a megrendeléssel (szállítási késedelem, készlethiány, sérülés) időben jelezzük e-mailen.

A következő szállítási időkkel találkozhatsz a termékoldalakon

Készleten - 1-2 munkanap: Belső raktárról szállítunk.
Külső raktáron – 1-3 munkanap: Külső, magyarországi raktárról szállítunk.
Külső raktáron - 3-4 munkanap: Külső, magyarországi raktárról szállítunk.
Rendelhető – 5-7 munkanap: Németországi raktárról szállítunk.

A munkanapok számítása a megrendelést követő munkanaptól indul.

A szállítási idő a személyes átvétel is vonatkozik.

SMS és e-mail értesítőt küldünk, amint a megrendelés átvehető.

A visszaigazoló e-mailben található MEGRENDELÉS STÁTUSZA gombra kattintva látod a megrendelésed állapotát.

Státuszok

Rögzítve
Ügyfélszolgálat látta
Termék(ek) beszállítása folyamatban
Fizetési teljesítésre vár (előre utalás esetén)
Csomagolás alatt
Szállító cégnek átadva
Személyes átvételre vár (inShop csomagponton való átvétel esetén)

Semmi gond, írj nekünk egy e-mailt az info@inshop.hu e-mail címre és elvégezzük a kért módosításokat.

A garanciális ügyintézés nálunk nagyon egyszerű!

A hibás termékeket nem javítjuk, hanem cseréljük (amennyiben még rendelhető).

E-mailen írd le pár sorban:

  • A megrendelés azonosítóját (visszaigazolás tárgysorában találod)
  • Milyen hibajelenséget észlelsz a terméken?

Kiszállítással rendelt termék esetén (Futárszolgálat, Pick Pack Pont, Csomagautomata)

Futárszolgálattal küldjük az új terméket, a hibás terméket pedig kérjük a futárnak becsomagolva átadni. A számla a megrendelőnél marad.

Személyes átvétellel rendelt termék esetén (inShop csomagpont)

Az új terméket beszállítjuk a csomagpontra és SMS-ben, e-mailen értesítünk, amint átvehető. A hibás terméket mindenképpen hozd magaddal.

Minderről e-mailen is tájékoztatunk természetesen.

Azon termékeknél, amelynél nem egyértelmű a hiba a leírás alapján, külön bevizsgálást végzünk. Ez esetben kérjük a terméket postai úton visszaküldeni a címünkre. Amennyiben jogos a garanciális kérés, a visszaküldés költségét maximum 1 500 Ft-ig térítjük meg.

További részletes információhoz a garanciális ügyintézéssel kapcsolatban KATTINTS IDE!

Amennyiben a termék még nem került kiszállításra

Írj egy e-mailt az info@inshop.hu e-mail címünkre. Kérjük, hogy a megrendelés azonosítóját is írd le (visszaigazoló e-mail tárgysora). A megrendelést töröljük, további teendő nem szükséges.

Amennyiben a terméket már átvetted

A termék kézhezvételét követően 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól.

E-mailen az info@inshop.hu e-mail címre írd meg az elállási szándékodat és jelezed a megrendelésed azonosítóját is (a visszaigazoló e-mail tárgysorában találod).

A terméket postai úton küld vissza a címünkre:

inShop.hu webáruház Kft.
1141 Budapest, Komócsy u. 5.

A terméket ellenőrizzük és ha minden rendben van (nem hiányzik tartozék, sértetlen, stb…), visszafordítjuk a vételárat és a kiszállítás költségét utalással vagy bankkártyás visszafordítással.

Amennyiben egy másik terméket szeretnél helyette

Futárszolgálattal, csomagcsere útján megoldjuk a szállítását, nem kell külön visszaküldened. A csomagcsere szállítás díja: 2 200 Ft.

További részletes információhoz az elállással kapcsolatban KATTINTS IDE!

Kérjük, hogy bővebb tájékoztatásért nézd át a következő oldalakat:

Minden mást kérdést az info@inshop.hu e-mail címre várunk.

Köszönjük!