"Minden rendben ment. Köszönöm!" - vumeter
Termék: Tok, 2,5" HDD vagy GPS-hez, RIVACASE "9102" fekete


Kérdésed van?

Kedves Vásárlónk! Az inShop 2010 óta áll a magyarországi online vásárlók szolgálatában. Az induláskor az volt a célunk, hogy a lehető legszélesebb termékskálával tudjuk kiszolgálni a megrendelőinket, olyan termékekkel is, amelyek beszerzése nem könnyű, még manapság sem. Webshopunkban több, mint 100 ezer termék közül választhatsz. A feltöltés folyamatos, a termékek köre egyre csak bővül.

Fontosnak tartjuk 2010 óta

Regisztráció nélkül is lehessen vásárolni
Egyszerű, logikus lépésekben
Széleskörű termékkínálatunk legyen
Megbízható termékeket kínáljunk
Stabil beszállítói kapcsolataink legyenek
Gyors és egyszerű garancális ügyintézést kínáljunk

Online ügyfélszolgálatot üzemeltetünk, mely lehetőséget ad arra, hogy az adott kérdést részletesen körüljárjuk. Az e-mailekre, üzenetekre gyorsan reagálunk.

Ha kérdésed van keress bennünket e-mailen vagy küldj üzenetet.
E-mail címünk: info@inshop.hu Az e-mailekre néhány órán belül válaszolunk. Köszönjük a figyelmet!

Két hosszú hétvégénk is lesz! - Csomagküldés és személyes átvétel év végéig

Közeledünk az év vége felé. A szállító partnereink már megkezdték az egyeztetést velünk a várható csomagszámokkal kapcsolatban - biztosan idén is sok-sok termék talál gazdára. Javasoljuk az ajándékok körültekintő és nyugodt kiválasztását, időben. :)

Október

November

December

Kellemes pihenést kívánunk mindenkinek a hosszú hétvégéken! :)

Hol tart a megrendelésem?

A visszaigazoló e-mailben lévő linkre kattintva követheted nyomon a megrendelésed állapotát.

Mikor kapom meg a megrendelésem?

A megrendeléseket a termékoldalon és a visszaigazolásban jelzett szállítási időn belül szállítjuk. A kiszállítás napjáról vagy a választott csomagpontra/csomagautomatába érkezésről minden esetben értesítünk.

Amennyiben bármilyen probléma merülne fel a megrendeléssel (szállítási késedelem, készlethiány, sérülés) időben jelezzük e-mailen.

Mikor vehetem át személyesen a megrendelésem?

Az inShop csomagpontra (irodánkba) kért megrendelésekre is vonatkozik a termékoldalon és a visszaigazolásban jelzett szállítási idő. SMS és e-mail értesítőt küldünk, amint a megrendelés beérkezett és átvehető.

Előre utalást választottam. Hova utaljak?

Az utaláshoz szükséges adatokat külön e-mailben küldjük. Minden egyes beérkezett megrendelést ellenőrzünk, tájékozódunk a szállíthatóságról és ha mindent rendben találunk, küldjük az adatokat.

Amint az átutalt összeg beérkezett a bankszámlánkra, e-mailen jelezzük.

Módosítani szeretnék a megrendelésemen. Mi a teendő?

Írásban (e-mailen) jelezd nekünk, hogy milyen módosítást szeretnél a megrendelésedben. A megrendelés azonosítószámát is írd meg, hogy beazonosíthassuk a megrendelést. Az azonosítószámot a visszaigazolás tárgysorában találod.

Garanciális problémám van. Mi a teendő?

Írásban (e-mailen) írd meg pár sorban, hogy milyen hibajelenséget észlelsz a terméken. A megrendelésed azonosítóját is jelezd (a visszaigazoló e-mail tárgysorában találod). Válasz e-mailen tájékoztatunk a továbbiakról.

Amennyiben a garanciális jelzés jogos, a következő az ügyintézés menete:

Futárral, Pick Pack Pontra vagy Webox csomagautomatára rendelt termékek esetén:
Az új terméket csomagcsere után, futárral szállítjuk. Győződj meg arról, hogy a megrendelésben megadott címen tudod-e fogadni a futárt.

Személyes átvétellel, inShop csomagpontra rendelt termékek esetén:
Az új terméket beszállítjuk csomagpontunkra és jelezzük, ha átvehető. A hibás terméket mindenképpen hozd magaddal.

Bővebb információ: Jótállás (Garancia), Szavatosság

Szeretném visszaküldeni a terméket. Mi a teendő?

A termék kézhezvételét követően 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Írásban (e-mailen) írd meg az elállási szándékodat és jelezed a megrendelésed azonosítóját is (a visszaigazoló e-mail tárgysorában találod).

Ha szeretnél egy másik terméket helyette, akkor futárszolgálattal, csomagcsere útján megoldjuk a szállítását, nem kell külön visszaküldened. A csomagcsere szállítás díja: 1 600 Ft.

Bővebb információ: Vásárlási információk – Elállás fül

További információért keress bennünket e-mailen vagy küldj üzenetet.
E-mail címünk: info@inshop.hu Az e-mailekre néhány órán belül válaszolunk.
Postacímünk: inShop.hu webáruház Kft., 1141 Budapest, Komócsy u. 5. Fsz. 27.

Köszönjük a figyelmet!

Cégadatok:
inShop.hu webáruház Kft.
Székhely: 1141 Budapest, Komócsy utca 5.
Cégjegyzékszám: Cg.01-09-931884
Adószám: 11726643-2-42
Bank neve: MagNet Bank
Bankszámlaszám: 16200120-18536924
SWIFT Kód: HBWEHUHB

Adatvédelmi nyilvántartási szám: 03764-0001, adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-89787/2015.
Csomagküldési nyilvántartási szám: 3073
A nyilvántartásba vevő hatóság: Budapest Főváros XIV. Kerület, Zugló Önkormányzat Polgármesteri Hivatala


Tárhely szolgáltató adatai
Cégnév: RackForest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Cím: 1108 Budapest, Kozma u. 2.
E-mail: info [kukac] rackforest [pont] hu
Weboldal: www.rackforest.hu
A webáruházzal és a termékekkel kapcsolatban kizárólag a fenti elérhetőségeken érdeklődj!


Mások éppen most nézték meg:

Web Markt Kft.A webáruház
tulajdonosa
és üzemeltetője az
inShop.hu webáruház Kft.


Kártyás fizetés szolgáltatója:
Kártyás fizetés szolgáltatója
Elfogadott kártyák:
Elfogadott kártyák

PayPal - online fizetés:
PayPal

Cégünk a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület tagjaCégünk
a Szövetség az Elektronikus
Kereskedelemért Közhasznú
Egyesület tagja.

Kiemelt aloldalaink

Szocializálódunk:

Megjelenünk:

Dizájn, kód és szerverek:
wr.hu

Futárszolgálatunk:

Csomagpontjaink:

Csomagautomatáink:

Az oldal 0.0544 másodperc alatt töltődött be. Elég gyors? :) > Biztonságos adatkapcsolat (HTTPS)