Ajándék Ötletek Multimédia tartozékok Szereld Magad

"Minden rendben volt. Köszönöm. Ajánlom mindenkinek ++++++++++++++++++++" - Segreta
Termék: Lena Játék betonkeverő


Általános Szerződési Feltételek

A szerződés a Vásárló a www.inshop.hu webáruház (a továbbiakban Webáruház) rendszerén keresztül leadott megrendelése elküldésével és annak az Eladó általi visszaigazolásával jön létre. A Webáruházon keresztül, elektronikus úton megkötött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, azokat az Eladó iktatja, archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető, magatartási kódexre nem utal.

Jelen ÁSZF számítógépre menthető a "Letöltés: Általános Szerződési Feltételek" gombra kattintva .pdf formátumban és kinyomtatható. A szerződés nyelve: magyar.

I. Az Eladó adatai

A www.inshop.hu webáruházat az inShop.hu webáruház Kft. üzemelteti, (a továbbiakban mint Eladó).

Az Eladó a 3073 csomagküldési nyilvántartási szám alatt csomagküldő tevékenységet végezhet. A nyilvántartásba vevő hatóság: Budapest Főváros XIV. Kerület, Zugló Önkormányzat Polgármesteri Hivatala

II. A szolgáltatás igénybevétele – Megrendelés, fizetési módok, szállítás és feltételei, árak

II/1. Regisztráció

A Webáruházban a megrendelések leadására a Webáruház rendszerén keresztül van lehetőség. A Webáruházban a Vásárló regisztrációval és regisztráció nélkül is rendelhet.

A Webáruház tartalmának minden része elérhető bárki számára, regisztráció nélkül és a vásárlásnak sem feltétele az érvényes regisztráció. Azonban, ha a Vásárló regisztrálni kíván a Webáruházba, akkor a következő adatokat kell megadnia az Eladó részére:

Regisztráció Facebook felhasználónévvel és jelszóval

Regisztráció Google felhasználónévvel és jelszóval

Regisztráció saját felhasználónévvel és jelszóval

Vásárlás regisztráció nélkül

A Webáruházban regisztrációval vagy regisztráció nélkül vásárlók adatainak kezelésére és védelmére a www.inshop.hu Adatvédelmi nyilatkozata vonatkozik.

A regisztráció sikeréről az Eladó e-mailben tájékoztatja a Vásárlót.

Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az info@inshop.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően az Eladó köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Amennyiben a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

A Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

II/2. Megrendelés menete

A megvásárolni kívánt terméket a Vásárlónak a kosarába kell helyeznie, a termék alatt található „Kosárba” feliratra kattintással. A kosárba helyezést követően a kosár tartalma automatikusan megjelenik a képernyőn. Amennyiben a Vásárló szeretne további terméket kosarába helyezni, a megjelenő képernyőn válassza a „Tovább nézelődök" gombot és tovább nézelődhet anélkül, hogy kosarának tartalma elveszne. Ha Vásárló nem szeretne további terméket a kosarába helyezni, ellenőrizze a kosárba helyezett termékek listáját és kattintson a „Megrendelés, adatok megadása” gombra. A megjelenő felületen a Vásárlónak meg kell adni a megrendelés teljesítéséhez szükséges személyes adatokat és ki kell választani a rendelkezésre álló lehetőségek közül a kívánt szállítási és fizetési módot. A „Regisztráció (opcionális)” felirat alatt, ha a Vásárló megad egy jelszót, akkor azzal be is tud regisztrálni a Webáruházba, ami természetesen nem kötelező.

A Vásárló a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Eladó részére való elküldéséig bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (felhasználói adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból az „X” gombra kattintva vagy a termék mennyiségének csökkentése). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím). Az adatbeviteli hibák javítására a megrendelés elküldése után is van mód: a helyes adatok írásban (e-mailen) való megadásával.

Ha a Vásárló minden adatot megadott és kiválasztotta a fizetési és szállítási módot, akkor a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja megrendelését ténylegesen elküldeni (fizetési kötelezettséggel járó megrendelés) az Eladó részére. Ha a Vásárló a bankkártyás illetve PayPal fizetési módot választotta, akkor a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva a fizetés végrehajtásához szükséges felületre irányítja az oldal, ahol a fizetési adatok megadását követően kerül sor a megrendelés elküldésére.

II/3. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, szerződés létrejötte

A Vásárló által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését az Eladó késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja a Vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt terméket, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.

E visszaigazoló e-mail az Eladó részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre az Eladó és Vásárló között. Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg az Eladótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

A megrendeléssel kapcsolatban bármilyen további tisztázásra szoruló kérdés merülne fel, az Eladó 24 órán belül írásban (e-mailen) tájékoztatja a Vásárlót. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, az Eladó a Vásárlót erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket haladéktalanul visszautalja a Vásárló részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

Ha Vásárló rendelését már elküldte az Eladó részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell az Eladó felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

II/4. Fizetési módok

A Vásárló a megrendelés ellenértékét a következő módokon egyenlítheti ki:

Online bankkártyás fizetés

További információ a bankkártyás fizetésről: Bankkártyás fizetés a www.inshop.hu oldalán.

Előre utalás

Előre utalással az Eladó bankszámla számára a megrendelés számára való hivatkozással:

Készpénz

Készpénzes fizetés (utánvét) a Pick Pack Pontokon és a csomagot átadó futárnál.

PayPal online fizetés

Online fizetés a PayPal rendszerén keresztül.

II/5. A szállítás és feltételei, szállítási díjak

A Vásárló a megrendelt terméket házhozszállítással, Pick Pack Pont csomagponton való átvétellel veheti át. A termék átvételének módját a Vásárló a regisztráció vagy a megrendelés során jelöli meg.

Házhozszállítás trans-o-flex futárszolgálattal

Díja: 990 Ft / megrendelés.* 30 000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes!**

*A csomag max. súlya: 31 kg, max. mérete: 120x60x60 cm. A súly- vagy mérethatárt meghaladó csomag esetén a szállítási díj felett fizetendő még: +600 Ft.

**A megadott súly- és mérethatáron belül, 1 csomag esetén.

Csomagátvétel Pick Pack Ponton

Díja: 590 Ft / megrendelés.* 30 000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes!**

*A csomag max. súlya: 20 kg, max. mérete: 50x50x50 cm. A súlyt vagy méretet meghaladó csomag esetében futárszolgálat választható.

**A megadott súly- és mérethatáron belül, 1 csomag esetén.

Foxpost csomagautomaták

Díj: 590 Ft / megrendelés*. 30 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes!**

*A csomag max. súlya: 25 kg, max. mérete: 60 x 36 x 62 cm. A súlyt vagy méretet meghaladó csomag esetében futárszolgálat választható.

**A megadott súly- és mérethatáron belül, 1 csomag esetén.

A széleskörű termékkínálat és a változatos csomagméretek miatt a megadott súly- és mérethatár-túllépést utólag tudjuk jelezni. A kiszállítás előtt minden esetben értesítjük a megrendelőt. Köszönjük!

Így rendelj Foxpost automatára csomagot az inShopon!

1. Válaszd a kosárnál a Foxpost szállítási módot.
2. Találd meg a hozzád legközelebbi Foxpost automatát, a csomagot oda szállítjuk.
3. Amint a csomag átvehető, a Foxpost SMS-ben értesít. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert kóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját.
4. A csomagautomatánál válaszd a CSOMAGÁTVÉTEL menüpontot majd írd be a nyitókódot. A megfelelő ajtó kinyílik és már viheted is a csomagot. A csomag átvételére 3 nap áll rendelkezésre.

inShop csomagpont

Díj: Ingyenes!

A Vásárló köteles a csomagot átvételkor az átadó személy vagy a futár általi kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlellt sérülés esetén kérni jegyzőkönyv felvételét. A Vásárló ilyen esetben nem köteles átvenni a terméket.

A termék futártól vagy a Pick Pack Ponton való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az Eladónak utólag jegyzőkönyv nélküli mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Az átvételt igazoló dokumentum aláírásával ugyanis Vásárló elismeri, hogy az átvett csomag, termék mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék és egyértelműen megállapítható, hogy gyártási hibás a vagy a kiszállítás, a Pick Pack Pontra szállítás során keletkezett a sérülés, a sérült termék visszaszállítását és cseréjét az Eladó díjtalanul végzi. Az átvételt követően észlelt sérülésért Eladó felelősséget nem vállal!

II/6. Árak

A Webáruházban a termékek az általános forgalmi adót tartalmazó bruttó vételárai vannak feltüntetve, melyek a szállítás költségét nem tartalmazzák.

Az Eladó bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a Webáruház felületén található leírásokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat.

Az Eladó nem vállal felelősséget az árazási vagy egyéb hibákért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére. A megrendelés elküldésével a Vásárló elfogadja a termék árát. A szállítási költség a Webáruház felületén a megrendelés előtt bármikor, regisztráció nélkül megtekinthető

III. Elállás joga

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a.) a terméknek,
b.) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
c.) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
d.) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) munkanapon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete értelmében a Fogyasztó 14 naptári nap alatt élhet elállási jogával, azonban az Eladó a 14 naptári nap helyett 14 munkanapot biztosít Fogyasztó részére, hogy elállási jogával élhessen, melynek értelmében a Fogyasztó 14 munkanapon belül jogosult indokolás nélkül a szerződéstől elállni.

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével az Eladó részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a következő linken keresztül elérhető elállásinyilatkozat – mintát is.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a 14 munkanapos határidő lejárta előtt (akár a 14. mukanapon) elküldi elállási nyilatkozatát az Eladó részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az Elállás pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Az Eladó emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 munkanapon belül (akár a 14. munkanapon) elküldi az Eladónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe Eladó a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladó Ellálás pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 naptári napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

Elállás esetén a termék az Eladó címére küldendő vissza postai úton: inShop.hu webáruház Kft. 1141 Budapest, Komócsy u. 5. Fsz. 27.

A termékkel együtt a Fogyasztó beazonosíthatósága érdekében a megrendelőlap vagy a számla másolata is visszaküldendő.

A termék Eladó címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Eladónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Eladó visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Eladó a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Eladó, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog

Továbbá nem illeti meg a Fogyasztót az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. (pl. állateledel, fogkefe, kozmetikai termékek).

Az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

IV. Szavatosság

IV/1. Kellékszavatosság

Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az Eladóval.

Vásárló közvetlenül az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az Eladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

IV/2. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – a Kellékszavatosság pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, azaz pénzbeli orvoslásra, árleszállításra és elállásra nincs mód, hiszen a gyártó és a fogyasztó között nem jött létre szerződéses jogviszony, hiányzik a szerződés. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Fogyasztónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

Fogyasztó a termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Eladó) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója is.

A gyártó, forgalmazó (Eladó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

A gyártónak, forgalmazónak (Eladó) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

V. Jótállás

A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, azonban az Eladó a törvény által biztosított egy év jótállási időn túl további 1 év jótállási (önkéntes jótállás) időt biztosít a rendelet mellékletében meghatározott termékekre vonatkozóan azokra a termékekre, melyeknél ez külön jelölve van a termékoldalon. A jótállás kezdő időpontja a termék Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Eladó a termékhez mellékelt jótállási jegyet akkor érvényesíti, amikor a Fogyasztó a terméket átveszi.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik.

Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szavatosság, jótállás érvényesítése

A Vásárló a megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét írásban, e-mailen jelezheti:

VI. Panaszügyintézés

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

Vásárló a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait előterjesztheti:

Eladó egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben az Eladó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt az Eladó egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

VII. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Eladó és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

1.) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
2.) Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Budapesti Békéltető Testület
Székhelye:1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

3.) Bírósági eljátás kezdeményezése.

VIII. Egyéb rendelkezések

Az Eladó jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a vásárlók Webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017. szeptember 22.
Jelen dokumentum letölthető változata a következő linkre kattintva érhető el: Általános Szerződési Feltételek


Mások éppen most nézték meg:

Web Markt Kft.A webáruház
tulajdonosa
és üzemeltetője az
inShop.hu webáruház Kft.


Kártyás fizetés szolgáltatója:
Kártyás fizetés szolgáltatója
Elfogadott kártyák:
Elfogadott kártyák

PayPal - online fizetés:
PayPal

Cégünk a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület tagjaCégünk
a Szövetség az Elektronikus
Kereskedelemért Közhasznú
Egyesület tagja.

Kiemelt aloldalaink

Szocializálódunk:

Megjelenünk:

Dizájn, kód és szerverek:
wr.hu

Futárszolgálatunk:

Csomagpontjaink:

Csomagautomatáink:

Az oldal 0.0308 másodperc alatt töltődött be. Elég gyors? :) > Biztonságos adatkapcsolat (HTTPS)